Pelik?! Ari ni aircond kat lab macam tak on jer.Slalunya pepagi ni dah terasa macam kat kutub utara. Kalau tak pakai extra baju mesti menggigil punye la..tapi ari ni panas...geram pulak aku. Kalau dah sejuk tu..sejuk sangat kalau dah panas ...panas sangat. Cukup la malam tadi tak leh tido lena sebab panas sangat....
Semalam , 013 punye line jadi tak betul...pukul 2 pagi aku dapat mesej Kak Ana..."Apsal tak jawab mesej akak?" bunyi macam marah...bila aku tengok masa ...lohhh pukul 10.15malam. Dan aku rasa ada lagi mesej sebelum tuyang memang tak sampai kat aku. Tak pasal2 ada orang dah terasa ati kat aku..Sorry la Kak Ana, saya tak tahu menahu pasal mesej tu..lagipon dah pagi buta, malas lak nak membalas..apa yang aku nak jawab sedangkan aku tak tahu pertanyaan dia tu..
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment