Monday, May 19, 2003

Dalam Modul Kursus Bina Insan yang dibuat oleh Fadhilah Kamsah..(mak aku pergi sbb minat fadhilah Kamsah..hekk)..ada kata2 yang menarik perhatian aku..yang aku rasa ada betulnya..

Keperibadian insan salah satunya terletak pada NAMA

ikutkan title blog ni...seolah2 aku bertanya..Apa Ada Pada Nama?!. dan jawapan nya..aku dah jumpa..Keperibadian .Macammana keperibadian tu?? Haa..itulah yang kita kene cari..lagi satu yang aku jumpa..

Orang perempuan hatinya dimulut, orang lelaki mulutnya dihati

Aku tak menafikan hal itu..aku dapat rasakan kebenarannya..aku faham kenapa lelaki sukar untuk berkata2 kerana mulutnya itu umpama hatinya..



*** pada Kz, best la semalam..thank for everything ya!

*** p/s: Adi! Ko dah makan ke cekelat yg Alqas kasik??

No comments: