Ada nak sambung lagi..ni yg lepas2..
Rabu
Aku balik ke KL..dalam bas tido jer..tau2 bas berenti. Pastu main2 mesej anto kat Adi...borak punye borak..ada lak kuar plan nak jumpa. Ada "buah tangan" untuk adi kene aku sampaikan ..perintah Alqas! sampai Kl aku raound kat Watson..nak cari barang sket..tetiba Adi cal, kata dia dah ada kat lrt..ler..aku ingat budak tu macam tak jadi coz dengar suara dia tadi macam malas2..alang2...on je la..jumpa kat McD Cm...pastu minum sambil borak2 kat kedai mamak..banyak gak cerita ngan mamat ni..terasa "rock" pulak hehe..pastu trus balik uma...
Khamis, Jumaat, Sabtu..
Tak buat apa..memang relaks nak mampos. asik makan jer..tak tau le tensen ke apa.tapi aku rasa puas..lega...dapat plak tido lena..ye la.kat kg sejuk...tiap2 pagi aku bersin..dapat plak tido ngan "kucing oren" aku..(garfield). Sedap la..lama tak lanyak..ingat nak angkut ke Pb tapi tak muat sebab kucing tu besar aku..lagi pon sesak kalau bawak ke mari..ade yang sesak napas.Biarlah kat kg, kat bilik mak aku..teman mak aku tido..hehehe..Aku terpikir, kenape kalau aku tido kat kg boleh sampai tak sedar diri..punye la liat nak bangun..tp kalau kat uma sewa ni..sekejap je jaga? tu yg kenikmatan yg tak boleh dicari kat mana2...
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment