Monday, May 05, 2003

Argghhh geram!! Bun baru je blah dari sini, maka aku cepat2 lepaskan geram ni pada blog...Hampeh punye member!! Dia datang lawat aku kat lab ni semata2 nak nengok progress terbaru kerja aku. Aku takde apa2 perkembangan pon dari dulu...cuma review paper/ jurnal and teknik yang baru aku jumpa. Then dia mai sini nak kondem lak akunye...masa first aku display/run program tu...sempat lak dia kata " eh, macam kenal lak..." (coz ada one part tu aku amik dari example yang dia kasik dulu2).Honestly aku bukan amik sejibon...aku oter2 sampai jadi...dan dia buat mende lain pon.Yang dia bz2 nak bising nape...ok tu satu. Lagi satu dia nampak satu menda baru dalam tu...terus soh aku bukak diagram...siap hapal..ewa100x!!!! Tu bukan ciplak jugak ke???......and finally yang aku sakit ati skali bila dia kata.."Ko punye ni takde yang menarik..cuma pass/fail (mende baru tu lerr) tu aje" Cisss.......lumba lari pakai selipar, mulut Bun memang celupar!!. Aura betul aku...sebelum ni dia penah kata nak share idea la...share papers la...slama ni papers yang aku dapat aku tolak je kat dia..bagi aku semua ni mende biasa je..tengok2 dia plak yg ala2 kedekut gitu.And dari cara dia tadi...nampak yang dia ni suka nak bersaing..persaingan yg tak sehat. Ok, kalau dia nak style gitu...aku on je...start dari ari ni aku buat derk je semua mesenger dia...emel2 dia..dan aku tak mo tunjuk kerja2 aku...nak tengok, bayar!
Aku tak suka bekerjasama dengan makhluk perosak cam gini....sory la kalau aku melampau meng"kelas"kan nya begitu...dah geram nak wat cam ner. Ada gak org macam ni..lantak la..janji kerja aku siap, on time.

No comments: