Tuesday, April 15, 2003

Malam tadi Yan mesej, tetiba lak tanya pasal cerita aku yang lepas-lepas. Dia tanya sama ada aku dah lupakan lang bila dah jumpa KZ. Mmmmm....lupa tu tidak la tapi tak pulak aku pikir lagi pasal lang . Biarlah dia bahagia ke, tak bahagia ke...aku dah ada "dunia" sendri sekarang ni. Aku dah ok , tak la macam dulu..lagipon aku ada banyak keje nak buat. Lupa la semua pasal dulu2 yang lang penah buat kat aku. Tapi aku ngan lang pon tetap berkawan cam biasa.Aku kata kan Yan aku dah "menang" dengan lang. tak sangka Yan jawab...."aku ni asik kalah je , dengan org, dengan keje..." .Hari ni mungkin hari aku, mana tau esok lusa hari dia plak. Kita mana tahu kan.

Semalam aku buat plan dengan KZ nak jumpa lagi next month. heehhehe..hopefully takde la benda yang menghalang. Aku dah check kalendar , ada cuti tengah bulan Mei ni. Jumpa kat mana??...adalah..tengah plan ni. Takut tak menjadi lak. Harap-harap jadi la. Aku pon banyak nak jumpa orang gak, especially Pekjah..aku nak tunaikan janji aku nak belanja Pizza dulu. tak sempat aje. Kalau sempat tapi duit takde...aku nak blanja Zan's Pizza dia tak mau..heeheh nak yg standard la tu...Pizza Hut ke, Shakeys ke..apa2 lah, janji pizza. Lak tu aku nak naik KPM denagn Dura....apalagi, pasal scholarship tula. Aku nak transfer kepada loan...yang pastinya aku kene bayar double. Apapun aku nak merayu serayu ayu nya...mintak konsider sikit. Sebab aku dulu pon diorang termiss kasi surat tawaran MEdu kat Kuittho tu. Harap-harap dapat la. Mek Dura tu pon dah bising2 aku tak balik2....kiranya bulan Mei ni banyak la nak pakai duit, so kene jimat2 la untuk bulan ni. Duit mak aku kat kampung pon kene double..sebab bulan ni aku tak balik...

No comments: