Friday, April 04, 2003

Huh! Jenuhnya nak betulkan blog aku yang baru ni. Semalam dah lari suma bentuk asalnya. Leceh gak main2 tukar2 skin ni. Banyak buang masa je, melekakan sungguh. Malam tadi aku pekena chicken chop, pertama kali la merasa. Aku pegi kat restoran yang sungguh ekonomi, makanan pun ekonomi. Ciput jer, berbaloi lah dengan harga nya, RM2.50. Aku cerita kat KZ masa sebelom pegi tu, dia gelak je, tak penah dengar orang jual tu murah. Aku saja nak merasa....kat situ suasana nya syok la, bersih, tapi bila lama2 lak meriah ngan bebudak. banyak orang bawak family , ye lah sesuaila .Kanak2 memang makan banyak tu...cuma "akak" kanak2 tu atau mak bapak budak2 tu yang kena makan banyak.
Tengah syok makan dapat mesej dari Yan. Dia pening bila dapat mesej dari Adik. Adik buat hal lagi, apalagi kalau bukan soal duga menduga hati ni. Paham tak? eh..ntahla...susah nak kata bila orang dilamun cinta ni...last2 aku antar mesej pasal kentut kat Yan. ahahhahah! Kata2 ni dulu Nurul yang kata kat aku...bila aku pikir balik memang betul pon, sesuaila untuk keadaan orang yang tak berkeyakinan melafazkan cinta. Nak tau?..gini bunyi dia...

"Cinta ibarat kentut, ditahan seksa tapi bila dah lepas....lega....."

Kan? Betul tak??

No comments: