Thursday, March 20, 2003

Hari ni aku sampai awal sikit dari beberapa hari sebelum ni. Mood aku teruk hari ni.Bad mood.Sebab dah dekat seminggu lebih aku punye kerja tergantung. Idea tak mai jugak. Mood aku untuk baca buku pon tergendala. Sepatutnya aku kene happy sebab aku dah dapat duit gaji aku yang segedebuk tu. Tapi tak terasa pon happy nya. Bersyukur tu adalah, ye la..penantian aku berakhir jugak. Lepas ni boleh lah aku beli apa yang aku idam-idamkan. Malam semalam aku dok uma sorang-sorang je sebab aku takde mood nak buat apa-apa. TV lak cerita tak bagus. Aku lemah betul. Pukul 10 tu aku dah mati akal.last-last aku naik bilik, terus tido. Sedor-sedor tu dah pukul 2 lebih...aku rasa diorang baru balik...Aku sambung sampai ke pagi. Tapi pukul 5 aku terjaga.Alang-alang dah terjaga terkebil-kebil ni baik aku bangun, bersahur.....puasa. banyak aku nak ganti ni. lagipon aku punya habit makan ni menjadi-jadi. Aku bancuh nestum aje. Ingat nak makan roti dengan jem tapi tak lalu plak. Abis je minum, aku baring balik..nak sambung tido, tapi tak boleh....aku paksa jugak mata ni..tak boleh.....akhirnya dah subuh baru mengantuk.....tu pon otak aku ligat memikir. Aku tak leh tido sebab sakit ati kut pasal petang semalam..Petang semalam aku kasik banyak mesej kat 'dia'......adalah 5. yang di balas 1 je, tu pon tak menepati jawapan. Aku tau la dia sibuk, tapi cuba jawab soalan aku dengan jelas tak boleh ke......Aku terpikir macam ni ke caranya orang sibuk? kenapa kalau aku sibuk, aku tak de rasa macam tu? Ke....kerja aku ni belom sampai tahap "sibuk" nya??? Aku nak rasa lah macam mana "sibuk" yang sebenar. Mesti best...masa tu dah lupa dunia...asik ingat kerja. Concentrate sikit. Pastu tak le boring..sebab kalo boring mesti kacau orang punya. Aku pun bukan suka nak kacau orang buat kerja, tapi kalau orang "mencuri" sikit masa aku, aku layan jugak. Pada aku dia tak niat mengganggu pon. Kecik ati aku sekarang ni...Nampak sangat yang aku ni jenis orang yang bekerja...tapi "takde kerja". Ok la, kalau tu la caranya, biar lepas ni aku nak sibuk-sibuk kan diri. Aku nak buat tu, nak buat ni.....nak pergi sana, nak pergi sini tanpa pikir orang lain. Kalau aku tau , boleh aku join housemate aku malam tadi gi school. tak le macam orang boddoh tercongok kat rumah. Asalnya aku nak study...lama dah aku nak try study kat rumah tapi tak boleh gak....kepala aku melayang-layang.Aku rasa nak jumpa Fad...selalu kalau aku macam ni, jumpa Fad mesti lega.masalahnya dah banyak kali aku call dia, tak dapat. Dia ni lak jenis pakai 2, 3 nombor....susah lah....padahal dia bukan jauh sangat kat SP je.Aku nak ajak dia dtg sini ujung minggu ni......mmmmmm.....hari ni aku umpama sang arnab yang panas telinga........ok la, aku tak nak jadi arnab selama-lamanya.....aku nak jadi "orang" balik, boleh aku joli katak. maybe bulan depan aku nak jumpa Pekjah dengan Nan, nak belanja diorang sebab aku dah janji dulu..kalau aku dapat 3 point, belanja diorang.....ni nak dekat setahun, belom terbayar lagi. So baik aku buat cepat-cepat sebelom pendek umor......ok la. Aku kene study balik ni, nak dapatkan "moooooooooood" aku balik..got to go!!

No comments: