Hari ni aku menunggu-nunggu berita dari Bun, yang sentiasa akan menghubungi pihak bendahari.Semalam Bun kata semua problem dah setle tinggal diluluskan oleh Bendahari sini. Arghh...aku berdebar-debar ni, ntahkan sempat ke tak nak merasa sebelum bulan Mac.Aku dah papa kedana...eh, bukan..mama kedana!! Camner yek kalau tak masuk-masuk gak? Tak sanggup aku makan pasir...
Semalam aku pening-pening dengan Bun discuss program yang tak jadi-jadi.Minggu depan nak tunjuk kat supervisor + laporan + presentation.Petang semalam lak si Naz (ketua kumpulan projek semua U) contact aku. Asalnya nak cari Bun. Dah tak jumpa..akulah mangsanya. Konon dia nak kasi solution, tapi aku makin blur plak..isk..isk..isk..berat nih! last-last dia mintak aku report pendek..tapi nak 2 page.Apa tu.....tu bukan pendek , tu membunuh sel-sel otak aku untuk berpikir.Cadangnya ari ni aku nak pulun gak abis-abis..esok baru buat kesimpulan yang sama ada kerja aku ni menjadi ke tak. Habis cerita.
Tapi aku dari tadi tak start lagi..dok melayan yang bukan-bukan. Kang tak sempat lak nak isi dalam blog ni..baik aku buat dulu.Apa pon ari ni cerita pendek je la..aku nak buat keje tu semua...adios!!
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment