Tuesday, January 21, 2003

Selamat menyambut Thaipusam....heheh..Semalam aku balik kg..lepak2..asal ada cuti je aku akan balik kampung, walau sejauh mana aku berada dan walau sekopak mana poket aku...aku akan usaha untuk balik.Time ni la aku nak lapangkan otak aku yg berserabut sejak 2 menjak ni. Lagi pun bile balik kampung ni aku dpt la merasa cam gi makan angin...hehehe

Aku tak terpikir pun nak balik, tapi sebab abg aku ada meeting kat Putrajaya, tu yg diangkut satu Family ke Kajang, uma abg aku yg tua sekali..waa....aku lepak sakan, golek2 kat bilik sambil baca majalah. kat situ sedap plak aku berkurung kat bilik...sejuk, kat kajang ni uma lot, jenis yg berterabur tu...kebetulan kak ipar aku tanam keliling uma dia ngan pokok..sampai atap garaj pun dengan pokok menjalar je..pastu uma dia banyak lubang, tingkap besar tu yg angin masuk..
Hari yg aku sampai tu aku tak kuar uma langsung...mlm tu br aku ikut diorang gi The Mines..aku ikut pon sbb nak mkn je, kalo tak mls la.Skali tu budak2 ni ajak naik bot...ala water taxi tu...beh woo...naik memalam..di sinari lampu kat kwsn keliling..pastu ada bulan mengambang..fuh ! tu kalo ngan buah hati ..syok wooo..lepas naik bot terus gi makan...aku mkn skit je sbb perut aku kembung sejak ari kamis lagi...tapi semua aku rasa..mkn ayam Nandos...aku dah muak asik mkn ayam..lepas ni aku kene tukar selera..jd vegetarian..sebelum body aku bertukar jd body org bina bdn...

Aku janji nak jumpa Yan ari Sabtu..tapi tak sempat..tetiba lak aku ada hal keluarga..bukan apa, ada lah skit perbincangan adik beradik..adalah diorg tanya aku itu ini..mostly bukan masalah aku tp org lain,...sbb dah adik beradik kan, bila terkene skit ada gak tempias2 ke, terasa nya..ntah la diorg ni..aku malas nak amik pusing problem yg tak abih2..tu sume sbb kedegilan masing2..kiranya aku nislalu jd zon berkecuali..tak amik pot pon. janji bahagia..lagi pon aku kan budak2 lagi..ni sume problem org tua..hahahah..bior la..lama2 sedarlah org2 tu kan?
Aku nak menyiapkan kerja yg lecturer aku nak last week.Ni baru skit, ada la lagi 2 3 part tak sentuh.Nape sekarang aku jd mls, aku pon tak tau, maybe disebabkan keadaan yg membosankan.Tadi aku call Nan, tapi tak berjawab.Dia ada kelas kut...mesti bnyak cerita makcik sorg ni yg lama aku nak dengar.Tak pe la, esok2 plak aku call balik.Lebih duit tu aku tepon kamala, tp dia tgh keje...tak kene masa plak, sblm tu dia call, tgh syok2 ckp dia skt perut plak, takkan la aku tak kasi letak..kang terburai isi perut dia sapa yang malu? aku jugak....ok lah geng. nampaknya takat ni je bebelan aku ari ni..ptg ni aku balik awal, so aku kene concentrate kat paper yg aku dok karang dr minggu lepas....k..buii

No comments: