Monday, January 13, 2003

Ari Sabtu ari paling suwey buat aku.Niat aku nak register master , tu pun sebab abg aku suruh sgt gi cepat2..ikutkan ati aku memamng malas nak buat.Tapi ye lah, kenang kan masa depan aku yang ntahpape ni...baik aku teruskan blajar..mana tau rezeki aku nanti, lepas abis blajar ble dapat keje elok2 skit..terjamin masa depan aku nanti.Aku gi lah pejabat pendaftar, tapi diorang suruh aku cek balik surat yang menyatakan pembayaran yuran melalui geran...elok je kat pejabat bendahari..aku dilayan macam kucing kurap je...boleh lak pompuan tu marah2 aku sukati dia je...siap mengutuk aku nye supervisor...yakni pengarah projek yang buat surat tu...kut ye pun silap , habaq lah baik2.....dgn keadaan mcm tu aku lagi penin dan tak paham apa yg dia bebelkan...aku cuma paham bab maik dia je..uiii...mulut tu , kalau ada pembaris panjang..macam nak lepuk je sedas dua...memandangkan ni tempat org , ..aku sabor....kalo tempat aku sendiri..lama dah...aku ni baran sket kalo bab2 macam ni..ye lah aku ni ada perasaan jugak.Balik tu aku rasa tawar ati dah...blur pun ade...sume2 yang negatif tu la.....elok2 ari tu "mandom" aku nak baik...ni dah mengong balik..k la..aku tak larat nak bebel bab pompuan huduh tu..biarlah...satu ari nanti dia tau gak sape aku.....

k..aku nak wat keje...kang ada lak org cop aku makan gaji buta..buiii

No comments: