Sunday, October 02, 2011


Aku buat slide show untuk collection gambar2 yang aku ambik. Saje suka2. Sebenarnya ada problem nak upload kat facebook sebab dorg leh detect copyright (which is aku guna background music yang download punye...) Bila aku try upload kat flickr pulak...dia compressed.. so jd 3/4 of the slide show je, yg lain ilang...so kat sini percubaan. Maybe aku letak untuk sementara saje..then kene delete sbb pasal copyright music background tu la. Anyway, slide show ni bila upload kat sini dah kene compressed and shrink. Quality gambar nye tak bagus bila tgk kat full screen. Huhuhuhu...apa pun..harap korang boleh enjoy!

No comments: