Friday, August 12, 2011


Day 11, Ramadhan~

Kali ni...ulang menu yg lebih kurang sama mcm semalam, pasta lagi!! Ok...aku bukan peminat gila pasta2 ni...dlu mmg sgt suka especially makaroni goreng, tp kali ni buat sebab nak habiskan bahan cepat. Aku ada beli salmon...masak seketul je aritu, pastu tk tau dah nak masak cemana lagi. Nak masak nasi, sayur plak takde..tak bes makan nasik takde sayur. So, aku singgah kedai jap ptg tadi..cari asparagus. Masak dgn salmon and creame. Ok kali ni aku oter recipe...sebab malas nak buat kuah dia, aku just guna Chicken Cream Soup Campbell yg dlm peket tu...kan ada dlm kotak, ada 3 peket. Kita bancuh dgn air panas terus minum. Haa..tula aku pakai, aku bawak dari malaysia tu tp penah minum sekali je. Takleh jalan...muak sungguh. So aku guna dlm resepi ni heheheeh..pastu tambah cheese...hmmm..best!


2 comments:

patung_ling said...

ko letak sup paket campbell dlm ni..hihihi kreatip

cik Di said...

aah, aku tak leh nk minum sup tu..muak. tu ada rasa2 cream kan..apalagi aku curah ler atas tu..kuikuikui