
Broommm...pit..pit.. hehehe Hari ni datang lewat sikit dari biasa. Rasanya hari ni Jepun cuti sebab tengok uni lengang, kereta sensei pun seketul je. Ye... seronok dorg cuti.. rasa aman sket kt lab sorg2. Kalau dorg ada pun memekak je la karang. Semalam aku dah amik "honda" aku tuh..Sang Hijau aku namakan nya... ala..bukan kereta tau..scooter je. 2nd hand. Lama dah nak beli scooter.. alasan supaya senang nak ke mana2. Basikal kesayangan tu tak buang..simpan lagi. Aku masih pakai. Dengan adanya scooter ni kalau nak gerak jauh sikit bolehla. Memang asalnya plan nak ada kereta, tapi memandangkan cara dan undang2 memandu serta undang2 jalan raya yg agak ganjil kat sini, aku tak berani nak bawak kereta. Lagipun, kalau nak beli kereta "ongkos" mau ada sihh.. mana nak cekau. So semalam pegi dgn Fuzah.. amik scooter kat kedai. Kebetulan owner kedai ni boleh cakap english, huh...rasa bahagia je boleh paham dan senang nak buat urusan. Maka kalau ada apa2 hal pasal scooter ni, aku boleh tanya directly kat owner tu tanpa jurubahasa. Aku lom amik lagi gambar sang hijau..tak sempat, balik pun hari da gelap..len kali la aku upload ye..
3 comments:
aku tau kamera apa ko pakai
aku pun sama..huhu..tak sabar nak tgk si hijau di naiki Cik D..
wah... ala~ jAMIE OLIVER gitu...
Post a Comment