Wednesday, May 04, 2005

Aku dah ada kat school. Semalam aku sampai, terus ke rumah sewa Tini. Baru hari ni jejak ke lab...ada orang tengah buat kerja pemasangan partition. So, aku pinjam pc Azno...Azno..aku pinjam sat yer. Aku dah mula berdebar...takde perasaan nak viva esok. Aku asik pikir, boleh ke aku jawab dengan lancar dan meyakinkan. Boleh ke? Aku takut esok ter blank pulak masa viva. Aku sediakan teks...macam2 aku tulis...tp tak confident boleh ingat semuanya. Aku ada tanya beberapa org student yg benar belajar dgn examiner aku ni...jawapan nya sangatlah menyeramkan. Semua kata dia strict...alahai..aku lemah betul lah bab2 macam ni...tawakal jelah.

No comments: