Wednesday, December 15, 2004

Uhh, hari ni terlewat. Lepas subuh tido balik, terjaga pun dah pukul 9. Keluar rumah tadi dah pukul 10. Sampai sekarang tak wat keje pun. Tengah tunggu mood ..wakakaka. Actually, hari ni cam ok, happy2..tak tau la sampai ke petang ke tidak. Sebenarnya, permohonan untuk sambung cuti belajar aku diluluskan sampai bulan Februari tahun depan. Waa....tu yg syok....tak lah aku kelam kabut lagi.Aku dapat tau masa bukak emel semalam, tergerak ati ni tiba2 nak baca emel sangat2. Dean dekat sana cuma nak aku hantar gantt chart saje. Hehehe..beres, bisa diatur pak! Balik petang semalam, rasa semangat sikit, aku pun buat projek besar...cuci kereta sendiri tapi ada la yag teman, Tini. Sejak hari raya kereta tu dah tak mandi2, kat bahagian dalam pulak dah terasa mcm pijak kawasan pantai, penuh pasir, body pulak dengan habuk yg tebal(boleh buat papan tulis). So, hari ni, kereta aku berkilau2...seronok. Cuma semalam tak sempat nak vacum betul2 kat bahagian dlm. Ada lagila, batu2 kecik2 yg tak boleh nak buang mcm tu aje. Tengokla petang nanti, kalau hati senang aku buat. Kalau serabut balik...antar kedai jela.

No comments: