Monday, November 08, 2004

Tinggal seminggu je lagi nak raya. Suasana raya kat sini tak nampak lagi. Kalau kat kg, mesti meriah, ada rumah2 yang dah pasang pelita. Aku pulak tak habis2 nak siapkan training neural ni...dah jemu tengok, arini2 bende yang sama. Kalau boleh nak siapkan sebelum balik kg Rabu ni. Nak balik pun jd masalah, kene pikir panjang2...nak balik awal ke lewat. Last2..balik je Rabu, abis cerita. Ada gak member dalam perjalanan..Een ikut aku and Azno plak nanti berpecah kat Ipoh. Ok la tu kan, daripada drive sorg2, mesti megantuk ...kalau boleh makan takpe..ni kene puasa.
Aku takde apa2 persiapan apa nak buat untuk raya. Sampai kg baru tau, maybe sekadar pegi pasar cari bahan2 utk dimasak pg raya. Kuih pulak, aku dah beli 3 jenis..semalam beli la cornflakes dgn madu..ingat borin2 kat rumah nak buat cornflakes madu...aku suka yg paling senang, masak2, gaul2, trus bakar..tak payah telor, tak payah tepung..heheh..semua beres.
Semalam, berbuka puasa dengan kakak angkat Azno...heheh..kenyang giler..kitorg dtg je, mcm2 lauk dia dah order. Apa lagi , makan jela..sampai hidangan yg terakhir..tak daya nak makan..kerang rebus. Bungkus bawak balik. Pagi tadi masa sahur pun, makan dua tiga ketul je..heeh..tak larat..kenyang! Anyway, thanks Kak Salmi..heheh..
Plan petang ni plak nak berbuka puasa kat Penang...makan lagi...heheh..enjoy la puas2..sekali setahun saje. So ada sapa2 nak join, meh la turun Penang..makan ramai2, bayar sorang2...hehehe...ok la..Sebelum aku cabut balik kg, aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua org kat dunia ni yang baca blog ni..pada member2 yg kamceng tu..soryy, aku tak bg kad raya tahun ni. Sekeping kad raya pon aku tak beli..heheh..maybe next year, bila aku dah lapang.Aku jugak nak mintak maaf kepada semua org, tak kira la sesapa pon,aku tau, aku ni manusia biasa yg selalu tak ingat kesalahan sendiri. Mana ada salah yg aku sedar ke tak sedar ke..harap maaf ye. Kepada geng 15 Pekaka, 48 Sempadan, Lab mate 2.01...halalkan makan minum aku. Mana aku termakan terminum ke kan?. So...semoga kita bergembira di hari raya. Sapa2 yg balik kg tu, aku nak ingatkan..drive jgn laju2..don't drink and drive..bulan posa ni..tak elok org tengok ;)

No comments: