Saturday, February 28, 2004

Pening nya, baru balik dari meeting. Kene tunjuk progress, tapi work ari tu pun masih dalam progress. Rasa macam tak puas hati lagi sebab tak dapat yg optimum...kene buat lagi sampai jadik. Tengok Soo punya kerja, dia ada buat teknik yang aku nak buat. Macam senang tapi....bila dah bincang2 dengan dia, susah lak nak implement sebab aku pakai software lain, tak sama macam dia...huwaaaa!!! benci!!

No comments: