Masih jugak takde air. Seksa wooo.....jenuh la menapak, dah le lab ni kat tingkat 2, kene turun tangga pastu seberang jalan baru sampai toilet bangunan lagi satu. Ada la mulut-mulut nakal yang suruh aku bawak botol...ceishhh....tak lalu aku da...
Esok, Een ajak gi penang. cari barang...ada lah barang tu. Duit dah masuk..ekekek, tapi aku ni kene beringat sket...karang tak cukup bulan dah sengkek balik. Berjimat sket. Beli yang perlu saja. Punye la budget sampai mengikat perut, hari-hari boleh kata bedal roti aje...tapi bila berbelanja tak ingat. Aku la ni...selalu bebenor lupa daratan. Malam ni kene buat belanjawan bulan Mac..hehehe...perbelanjaan terancang. Barulah nampak duit tu mengalir kat mana. kalau tak rasa cam air paip je. 10 ringgit sama macam singgit.
Aku nampak ada kawan aku online tadi, dia letak msg 'when we worry we make it double trouble'. Haah la, baru aku perasan...selalunya kalau kita kalut2 lagi la jadi masalah. Aku pun tengah kalut2, risau2 ni...risau apatah..tapi risau...isk...risau..tolong lah, bg tips cemana nak hentikan risau ni...
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment