Masih sorang2 lagi....yang lain (Alqas, Satria, Azno) tak muncul2 lagi. Hari ni Jumaat.....eemmm, best, best. Dah penghujung minggu. Azno dengan Een nak gi SP, aku tak tau lagi nak ikut ke tak. Kut la bila dah tengahari baru terasa sibuk....aku tak sampai lagi SP. Takde apa pon kat sana, tapi ada Fad. Fad, kawan kamceng masa kat Johor dulu. Dia lah kawan yang aku masih contact lagi. Dah 3 tahun tak jumpa, ntah apa rupa. Masa aku final year kat Johor tu, dia dah kurus, ramping...heheeeh..petuanya, sibuk. Bila sibuk tak ingat nak makan. Tapi aku lain, aku selalu sibuk ingat makan heheh...
Cakap pasal makan, malam tadi gi makan sate kat BB. Naik moto dengan Alqas. Pinjam moto Usop. Usop pon ada sekali. Saje jalan2...bosan. Aku dah makan sebelum keluar tu, sebab semalam aku puasa. Kenyang waktu berbuka terasa lagi. Jadi aku cuma makan sikit kerang rebus dan 3 batang sate. Ok la tuh. Balik tu aku yang bonceng Alqas...heheh first time bawak moto malam2...syok la..Lain kali nak buat lagi..Ok tak Alqas?? Best kalau ada motor kan, kalau ada keta lagi best..bule angkut ramai2...isk...isk..cita2 akan datang nak beli keta, tapi moto syok juga...cemana ni....beli dua2? isk...giler lah!!
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment