Monday, November 17, 2003

Huhuhuhu! Aku kantoi test moto tadi. Sangkut kat "titi".

Yeyeyeye! Aku pass test keta tadi.Boleh la aku balik cuti ni dengan lesen raya.

Frust betul, menggelabah sangat masa test motor. Tak tau la apesal. Aku memang tak confident kat titi tu. Aku tak leh nak imbangkan badan...Dah le panas terik...duduk bawah matahari tu tunggu turn. Aku orang yang kedua. Hitam dah muka ni, baru je nak cerah sikit dah itam balik. Dah le nak raya ni...leceh betul.

Aku banyak gak buat silap masa test keta kat jalan raya...gear tak masuk..dah le tu, dapat pegawai JPJ yg terlalu lah ramah. Dari mula aku start enjin sampai la aku matikan enjin...dia bercakap aje. Macam2 dia tanya...especially bab2 peribadi. Soalan pertama dia tanya td masa mula2 masuk keta..."dah ada anak?" isk....gaya aku ni ada ke mcm org dah kawin? Dari situ mula la meleret2.....sampai bab kawin2...ada gak aku bagitau dia.."Cik...saya gelabah ni...payah la nak ckp banyak2"....Dia balas " saya nak tolong awak..kasi tak gelabah2..kang saya garang2..susah lak awak" Gitu lak dia. Nak tak nak aku mengiyakan ajer..aku balas " ok..ok..cakap je la apa2..." Aku terlupa nak bagi signal masa kat round about dan masa nak berenti. Kan aku dah kata...otak aku takleh nak buat keje 2 dlm satu ni..nak borak2 dgn memandu. Lainla kalau aku dah bawak keta berbulan2. Ni baru 5 kali pegang stereng.Apa2 pon...maybe sebab cik tu ramah..boleh la kira baik..dia pun lepas kan aku. Aku dapat 17/20 markah. Emm..bole la...janji aku dah tak yah nak ngadap muka cikgu jahat tu lagi.

No comments: