Crush calculator memang memberi kesan. (betul cakap ko Azeno). Hari ni aku dapat lagi list "crush calculator" orang-orang yang aku hantar. Salah satunya, dari member chating.....dan yang mengejutkan dan membuatkan aku terus lembik bila menatapnya....dia tulis nama orang yg dia suka tu...ialah boyfriend aku! Dia memang kenal bf aku sebelum ni....tapi bila aku tanya dulu kalau diorang penah ada relationship ke..dia suka kat bf aku ke...tapi dia tak mengaku. Dia kata chating2 sesaja..Kenapa tak nak cerita aje......Dulu aku penah tanya sendri kat Kz, dia kata penah call that girl sebelum kenal aku...dah lama..dan aku sendiri tengok ada picture msg dari dia dlm hp Kz.....Aku tak tau sama ada that girl masa ada perasaan lagi...Aku rasa tertipu betul dengan dia coz selama ni aku percaya kat dia..dia tau cerita aku dan Kz. Dia tau apa perasaan aku...perasaan perempuan...dia pon perempuan. Kenapa lak nak berlakon2??Apa aku nak buat ni?? Tak reti aku...
Aku harap sangat kawan boleh menjadi tempat kita meluah rasa.....bukan untuk membelakangi kita..
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment