Thursday, October 16, 2003

Just now,aku baru hantar satu presentation powerpoint untuk disemak oleh supervisor. Tetiba dia bagi satu alamat web site ni...bila aku bukak..huh!!! Bila aku baca ...woaa....baru aku sedar..dunia aku sekarang ni macammana rupanya. Macammana aku nak jadi seorang pelajar yang bagus...aku paling tertarik dengan bahagian Staying Motivated, memang sesuai betul lah dengan aku yg selalu tak berkeyakinan ni, selalu mandom. Aku nak baca semua..

No comments: