Thursday, July 24, 2003

Malam Rabu memang membosankan. Takde rancangan tv yang menarik. Paling koman pun Senario tapi aku kurang menonton cerita ini. Pukul 9 malam terasa begitu lapar, dengan Alqas kitorang menapak ke kedai mamak yg dekat dengan rumah. Balik dari makan tu, masih belum ada cerita menarik. Aku capai semua baju yg belum digosok..dan gosok sambil tengok tv. Alqas tengok wrestling!. Tak pelik pon...ni semua sebab cerita bosan punya pasal. Aku tengok jugak...apa yg boleh membatkan kitorang stay tengok (walaupon tau ini semua lakonan semata) , pertunjukkan kali ni betul2 menarik sebab yg bergusti tu ada seorang mat saleh yg muda/mcm budak2 sket..dan berkaki satu. Just imagine....dengan kaki satu dia bleh smackdown musuh dia yg gaban tuh. Fuh...tu je yg aku kagum..lain2..besa je. Rasanya malam ni pon tak de yg menarik sebab Alias dah di ganti dengan Beasmaster.....aku lemah betul dengan cerita gitu yg banyak pelakonnya tayang dada....huh!

No comments: