Puasa lagi. Heheh...aku puasa lagi..bila la nak abisnya. Tak lapar, tapi ilang mood la. Best jugak puasa ni, perut aku berehat dari kene bekerja memproses segala bendalah yg masuk ikut kerongkong ni. Aku timbang berat semalam kat bilik Azeno..berat aku turun 2kg. Aikk..cam tak caya je..baru 3 hari posa, sekali gi erobik takkan dah turun. Banyak kali juga aku timbang, nak pastikan jarum tu tak silap gerak. Heh...aku rasa hepi la juga, berbaloi gak posa-posa ni. Tapi badan aku dah mula rasa sakit-sakit. Tilam aku yang semakin menipis tu pon menyumbang ke arah sakit pinggang.
Baru je aku kluar dengan Kak Kazi, gi bandar. Takde mende pon aku nak beli. Teringin nak beli tapi takde mood. Aku dah pegang sebungkus gula-gula sour plum...pastu aku letak balik. Aku teringat cucur segera Adabi. Best gak kalo pekena cucur untuk berbuka. Jenuh aku cari tak jumpa pon. Aku nampak mihun, mi kering, mi sanggul...best gak kalo wat mi goreng ke, hailam ke...aku pegang sebungkus..aku letak balik. Bukan aku takde duit...tapi takde mood. kang aku beli, tapi tak masak pon tak guna. Last skali aku sambar susu sekotak dengan roti. cukup la...kang aku masak nasik skit. Masa jalan teman Kak kazi kat kedai kain, lalu tepi KFC...ermmm..baunya...puiihh..tergoda iman aku. Ingat nak beli "Bendito Pocket" tapi aku posa.Kang dah petang keras plak tak umphh. Sekarang ni aku dalam fasa mengidam la pulak.....KFC Bendito Pocket...tak dpt tu, ayam seketul pon jadi lah!
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment