Kenapa semua orang best , aku jadi tak best nihhh!!
Apsal ntah tetiba aku ada perasaan cam gini..korang tak penah rasa ker? Argh...ari ni aku rasa semua bende tak kene. dari keje-keje aku nih...dari minggu lepas aku asik buat menda yang sama. Ntah bila nak betulnya. Kalau satu aku betulkan, lain pulak yang rosaknya..geram! Baru lepas tadi aku borak-borak ngan Alqas pasal blog ni. Makin lama kita explore, makin banyak menarik. Tu yang aku tahan kalau tangan ni gatal nak klik kat Internet Explorer. Jumaat lepas aku gi la beberapa laman web yang aku jumpa dari orang punye link. tapi aku tak sempat nak baca satu-satu..cuma aku baru detect yang ok jer. Baru kejap ni tadi Yan call, mula-mula borak-borak biasa pastu masuk lah kes Adik yang memeningkan kepala Yan..aku terasa la tempias sikit-sikit...pastu masuk la bab blogger ni. Yan bagitau aku satu blog yang dia baru katam dan tak silap aku, aku pon baru tengok masa Jumaat lepas...aku pon bukak lagi sekali dan tengok detail..best! Banyak cerita dalam bluehikari. Aku perasan ada satu keratan akhbar dalam dia punye blog...kalau korang nak tau..gi ler ke situ..Baru ari ni aku sedar..banyak web blog yang canggih-canggih...menarik untuk ditengok...kalau tak kerana penulisannya, tentulah dari persembahannya ...ada gambar best-best...lagu-lagu...tapi aku?? Blog aku cuma ada hiasan "kepala tikus putih menganga"..isk..isk..isk..mulai hari ni..aku buang tikus tu..walaupon aku sayang..tapi mencacatkan je gayanya.. lomah semangat den....cemana aku nak jadi terer cenggitu aaa??? Kenapa semua orang best, aku jadi tak best nih??
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment