Monday, June 09, 2003

Azam baru...Hari ni awal gila dah kuar uma pegi school. Aku ingat aku lah awal, rupanya ada lagi awal..Alqas & Satria .Aku sempat singgah kat cefe, tapau la bihun goreng..nak cover perut. Nanti tak ler kebulur sangat sampai petang. Hari minggu tu...aku ikut Azeno & Satria gi Penang..Plaza Gurney..saja cuci mata..sambil tu sambar gak satu dua barang. Isk..isk...ni baru awal bulan, aku dah belanja sakan..kang tak sampai akhir bulan, terkemut-kemut kira duit. Sebulan sekali...ok la..tapi kalau setiap bulan macam ni parah gak. malam tu kitorang makan la untuk kali terakhir dengan Fizz..ermmm...dia dah nak bla ke melaka..pagi esoknya..Aku tak bangun lagi..dia dah balik. Dia ada pas kan souvenier kat Azeno. Aku dapat keychain comel...ahaks! aku sukak! Aku takde kasi apa pon kat dia...cuma key holder..itu pon share reramai..Thanks Fizz!!.

Yan dapat interview kat IKIP Kuantan, pagi ni la..jap lagi kul 10. Hepi jer aku dengar suara dia dari jauh....terkekek kekek ke-hapyy-an. baru la lega...dengar dia dah hepi. Aku doa dia dapat kerja tu..terjamin sket. Dia pon teringin sangat duk jauh2 ni...dia pon dah jumpa apa yg dia nak..tinggal aku la..kene siapkan keje2 aku ni.Lagi cepat lagi bagus...nanti aku pon nak menyusul dia kat sana lah...ahaks!

No comments: