Wednesday, May 07, 2003

Teater Hmmmm jangan tak caya, aku nengok teater malam tadi kat Kepala Batas. Pzam bawak...pegi beramai2..ni kali kedua tengok teater, first time dulu masa skola menengah..tengok kat UM. Semalam tu cerita Tengku Anum. Aku ingat tengku anum ni pompuan rupanya pejuang zaman dolu-dolu. Sebenarnya aku tak pay attention sangat, nagantuk sungguh...cerita sejarah le..lemah...mendayu-dayu. Aku cergas masa bab yang ada muzik nari nari tuh. kiranya jiwa aku bukan ke arah itu. Teater ni terlalu bersastera susah nak paham. Tapi yang aku kagum kan ialah tentang ia dipersembahkan . Segalanya secara live! Sampai la ke muzik dan nyanyi2.Slalu org miming ...aku ingat cam tula..tapi bila dengar muzik dia sedap betul...rupanya memang real lah dari flute..piano...violin...pergh...bab situ je kagum. kalau korang tanya balik apa jalan cerita tu...aku jawab.."NTAH"!...hehehehh. Drama-drama ni aku lembap sikit. balik pon dah pukul 12 lebih...kitorang singgah minum kat Juru...ermm tempat yg sama..dimeja yang sama aku makan dengan Kz dulu...tapi makanan lain la. Kalau dulu mee udang, tapi malam tadi kuih pau jerr....dah malam buta takkan nak melantak sungguh2...sekarang ni aku dalam proses control makanan. Diet lah..hehehe..bukan yg makan2 pil tu, sekadar menjaga kuantiti makanan tu...eh, Alqas n Satria pon join tau...ok la..keje aku tak siap ni..kene siapkan sebelom 13hb. Sebenarnya kene submit 15hb tapi aku nak balik awal..ada plan besar...canteekkk punya..so untuk mengelakkan sebarang gangguan..aku akan berusaha menyiapkannya secepat yg buleh..bye!

No comments: