Friday, April 11, 2003

Semalam tak sempat nak isi blog. Sibuk! Sibuk layang pc ni ha. Kan baru lepas format so sekarang masa nak install plak. Dah dua ari aku nak install Labview tapi tak berjaya. Ada je yang sangkut. Masalah betul. Lepas tu aku tak leh nak login Yahoo mesenger. aiiiyaaa..lepas satu-satu. Penin. Bun dah sibuk nak betulkan keje-keje lama dia. Aku rasa dianye tu dah cukup baik, tapi lecturer tu kata nak jugak betulkan.Yang aku punye? ntahla..tak dapat nak kata. Nak buat tak de tempat, cuma pc aku je yg ada software ni....iiii...sakit ati.
Cakap pasal sakit ati, semalam Yan call, bagi tau yang dia tak puas hati dengan sorang budak kat tempat keje dia tu...dapat gaji lebih padahal keje bahagian admin. Dia kata , dia tu keje bagai nak mampos siang malam pun, majikan dia buat tak nampak. Aku dah kata, soh Yan blah je, tak mau..sebab takde keje lain.Susah gak...Ni la orang melayu, (majikan Yan tu melayu)..tak nak membangunkan orang melayu sendiri. Aku soh Yan make up n dressing lawa2 , sbb aku rasa majikan dia tu syok sama budak tu. Tu la orang, asal cantik je dapat lebih..padahal isi kepala tu ciput jerk..camner anak bangsa nak maju??!

No comments: