dah lebih sploh kali aku menggeliat...ishhh ngatuk siut...malam tadi tido lewat, kunun nak siapkan keje tapi bila buat lama-lama..makin banyak tak paham..ish..camner aku ni??..Ok la, semalam tak sempat nak isi blog..biar aku isi ari ni citer yang lepas tuh..
Selasa aku tak datang school, ikut lawatan ke MIMOS. Pergi balik hari je...masa dalam bas tu tak terasa letihnya, tapi dah eoknya + ari ni, letih tak ilang. Sakit-sakit badan terasa..Gi MIMOS..tengok wafer fabrication, tapi malangnya takleh nengok live sebab banyak peraturan keselamatan kene ikut.Lagi pon dalam tu kawasan yang boleh kata beracun gak.....bukan SARs tu..tapi banyak gas-gas kimia. Kat KL tu cuma sempat singgah sembahyang kat masjid Putrajaya. Baru jejak kaki...nama je orang S'ngor. Padahal orang dari utara selatan pon dah 2 tiga kali datang.Cantik..luas...kagum juga.Sepanjang lawatan tu, aku tak dapat apa..kosong! maksud aku dari segi pemahaman aku tentang microelectronic ni la. Aku dah tak ingat..lama dah tinggal, lagipon aku kurang minat bidang ni. Aku lebih minat pada bidang Microwave , apa kan daya ..sampai Penang buat mende baru plak..Image processing. Walaupon takde apa yang aku dapat dari segi itu...tapi aku dapat "sesuatu"...ni yang aku kata kat Nurul. Bukan apa...lawatan ni bak kata Nurul....boleh release tension...dan bak kata Kak Kazi, alang2 pegi enjoy la...so aku pon cubalah enjoy..dari naik bas sampai turun pastu naik lagi pastu turun..tak tido2..asik potpet2 dengan bebudak ni..especially org sebelah aku ni...sapa lagi, mek nurul la. Walaupon tak dapat apa yang menarik kat KL tu, tapi at least aku dapat "kawan"......baru sekarang aku rasa selesa bila berborak....aku rasa selesa nak ketawa sampai nampak anak tekak skali pon...baru aku dapat masuk "rentak" diorang...sebab itu aku ikut...sebelum ni memang malas nak join tapi bila lagi nak kenal2 dgn diorg ni...kira bes la gak...buat rekod bercakap tak berenti dengan si nurul ni.
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment