Aku pepagi lagi dah sibuk ber mesej dengan Yan. Budak tu nak turun sini.....before ni aku cadang nak balik KL memandangkan dah bosan dan rasa berserabut kat sini. Bila dia datang ok gak...ada gak member nak borak panjang. Mesti banyak cerita ni..tapi tu la..aku bukan gheti jalan2 kat Pulau Pinang ni..aku cuma reti naik bas ...naik feri..naik bas lagi..sampai Komtar je...yang lain....tak penah. Sini bukan macam tempat kita sendri..kalau kat sana , bas bersepah...sesat2 pon..cari jalan patah balik ke Pudu tak pon tengok arah bangunan yg menjulang2 tu...kira ok la..sini? susah sket...so skang ni takde idea.Baru pagi tadi aku bg tau Fad pasal rancangan ni...nak ke mana...itu pon kalau "cikgi" tu tak bz. Dia teror la bab jalan2 kat sini...sekarang ni tunggu Fad aje, kalo dia kata ok..ok la. Kalo tak..nampaknya balik kampung la..bleh pekena Kue Teow sup kat maju Junction ngan Laici kang...kow kow punyer....
Semalam aku gi interview kat USM induk..wa....punya lah payah nak datang, punye la lama menunggu..masuk interview tak sampai pon 5 minit. baik tak yah datang kalau cam gini. Hari tu dalam surat siap soh bawak sijil2 semua...aku siap bubuh elok dalam fail..pegang fail aku pon idak...ini kan nak nengok nya. Tension..yang klakarnya ...abg aku tuh pon masuk gak tapi jadi panel..kuakuakua..tak dpt bayang kelakarnya kalo keje dengan adik beradik ni. Cam berlakon je.
Ingat abih tu nak trus balik, tapi tepaksa la mengekor abg aku dan Bun gi amik baju yg ditempah untuk Robocon...tepaksa tunggu satu jam....pastu bawak baju tu...tak la banyak..aku pegang 10 helai je, bun la kena pikul hehehe (bertuah jd pompuan ni). Kat sana punyela panas...peluh kat dahi berjurai-jurai...macam menyangkul je, tak pon menebas...cair bedak aku pakai.Pukul 5.30 kitorang baru bertolak balik....sampai sini ingat nak trus ke rumah, skali tu diorang lak cari alat/bahan untuk Robocon yang tak siap2 tu...pusing2 la kat bandar kejap. Letih aku kat keta..nasib sebelum pegi aku bawak bekal Sugus...mengunyah je la.Sepanjang dlm keta aku diam je..tak tau nak borak apa..diorang potpet2 robocon..potpet2 robocon..potpet2 robocon....ihhhhh..bosan...
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment