Bosan pulak pepagi ni bila takde keje. takde keje??? Ada...banyak, tapi malas pulak nak gerak. Tadi aku sempat masak nasi goreng lagi, lapor la pepagi ni.Tak tau la apa rasanya , sedap ke tak..aku masak je, janji boleh makan. Kesian diorang la yang kat uma tu sebab terpaksa merasa masakan aku ntah apa apa ni. Kita masak ni tak leh nak plan sangat, kadang-kadang bahan semua lengkap dengan perencahnya dan isi yang lain, tapi bila masak tak menjadi. Tu yang tak best bila nak menjamahnya. Pagi ni dah lapor, makan je la.
Malam tadi borak lama dengan 'dia'. Selalu petang-petang nak maghrib tapi semalam lewat pulak. Biasa la skali borak memang lama, sejam lebih. Ala tu kira ok dari selalu tu 1jam setengah. Naik panas telinga. Aku kesian gak kat dia ni tepon lama-lama, bulan lepas je mesti dah beratus-ratus bil. Banyak kali aku pesan kat dia kalo nak cal, guna pejabat je. Malas lah, tak sempat lah...tapi bila dah borak tak ingat dunia.Sampai terlupa lak janji aku kat kak Kazi kata nak gi jalan-jalan malam tu.
Lama dah aku tak dapat emel-emel dari orang-orang sepatutnya. Semua dah bz kan....termasuklah aku. nak tulis pon kadang-kadang takde idea.Since aku dah mula kat blog ni, aku soh diorang baca je kat sini.Senang kan....aku takde idea la sekarang ni.Esok je la aku sambung..aku nak mula kan semak kerja-kerja yang lepas tu..wokeh..
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment